Oct 4, 2013

LAC Taut White by GNC




Salam semua,

Penah dengar tak Taut White (TW) ni? Tak ramai yang tahu sangat produk ni unless you are big fan of GNC like me. hehe. Im kind of obsess about beauty, if ada produk baru tangan tu gatal je nak beli. Actually aku dah lama giler kot beli bende alah ni tapi belum sempat minum lagi. Okey I admit it, bukan belum sempat minum tapi sebenarnya ni penyakit kemalasan aku. Aku ni memang suka beli benda-benda buat stok je. hehe. pakainye asyik on off je. TW ni aku beli 2 kotak, 1 kotak ada 30 sticks. 

 ni lah rupa TW tu


Harga asal without membership RM138.9. Tapi if korang member GNC akan dapat dalam 20% off kot. aku pun dah lupa, yang ni aku bli time promo so dapat beli dengan harga dalam RM97++ gitu-gitu ler.


fungsi dia ala-ala memutihkan gitu ler. aku bukan nak putih melepak macam si adira ke emma maembong ke anzalna ke, tapi just nak bagi muka nampak berseri di siang hari. kulit aku ni macam kena cursed kot, siang-siang kusam giler maybe sebab panas and asyik berpeluh je, bila malam baru la okey nampak cerah sikit. hehe. 

Oleh itu, daku telah ber"pinky promise" dengan diri sendiri untuk minum Taut White everyday without miss it. Harini adalah second day aku minum benda alah ni. 


Frankly speaking, the taste memang tak sedap if shake dengan air kosong and tak berapa nak larut. TW ni dalam bentuk serbuk 1.2g berat/stick. So sayang yang tak habis larut tu, aku shake lagi skali sampai la yang tak larut tu aku sedut sampai dalam perut ni hah. rugi la klu tak telan habisan. hehe.
second day, aku hentam curah TW dalam air vitagen. erkk, boleh ke? hahaha. ada aku kesah???

TW ni boleh shake dalam LAC Taut collagen drink (ni aku tak beli, mahal), water or fruit juice. Thus, aku considered vitagen as fruit juice. hahaha. kata kauuu. Sedap la rasa vitagen. hehe. nanti aku update after aku dah telan sekotak ni or after aku telan 2 kotak. sila berdoa yang aku rajin nak pour, shake, drink TW ni. 



p/s: aku banyak lagi oiii produk GNC ni yang aku kena telan. mati la, expired nak dekat ni sayang la kalau tak habis. uhukssss..



2 comments: