Aug 3, 2012

innershine la dulu


Jom ber"innershine"..hikhikhik..
Nak cantiklah kononnye di hari raya

Aku beli sebab ada promo..beli 2pek innershine prune size 6 botol tu..then dapat free innershine berry yang untuk mata tu.

Well dulu aku pernah try beli innershine prune..dulu murah sebab ade jual 14botol 1 kotak besar...sekarang cuma 12botol..

aku minum dulu time Maya karin duta nye. hehe

Review...hekhek..bajet macam pengguna tegar innershine je.tapi memang betul bila guna benda alah ni memang nampak perubahan even 1 box guna 12botol tu..muka lagi licin dan lembap..berseri la jugak..sedap pun sedap... Dulu masa final sem degree, stress dengan thesis, so muka aku sangatlah teruk keluar jerawat kecik-kecik tu, after dah submit thesis serius lega gila tapi still tension sebab muka teruk so ak cuba la minum dan as mention earlier memang berkesan, muka licin balik dan bekas jerawat pun hilang, alhamdullilah. 


Tapi innershine berry ni aku tak suka sangat rasenye sebab dia masam ala2 rase ribena..aku bukan jenis orang yang suka masam-masam even mangga pun aku tak makan, me-the-weirdo ..so not my taste la innerahshine berry..tapi innershine prune memang sedap and sangat-sangat la manis..cepat-cepat kene minum air mineral..letak dalam freezer baru sedap..menjilat botol la jawabnya.hehehe.. 
sori not picture ye, ai malu. ahaks. 

No comments:

Post a Comment